Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 stycznia 2016

Dr.Piotr Kurkiewicz o Boreliozie

Dr. Piotr Kurkiewicz

Wlasne ,,dociekania,, doktora na temat kretkow i innych patogenow.

Analiza - warto się zapoznać.

..,,Nie ma głupich pytań, niedorzeczne mogą być tylko odpowiedzi-jak byłem na studiach, tak do nas medyków mówił jeden z profesorów. Jeśli to bzdura , to proszę tak dosadnie napisać. Pisząc bardzo skrótowo starałem się krok po kroku przedstawić, jak dochodziłem do mojej hipotezy, a raczej zbioru hipotez. Celowo pominąłem literaturę, bo z nią byłaby to praca 5 x d...łuższa. To wynik moich ponad 10 letnich poszukiwań. Jestem ofiarą krętka Borrelia burgdorferii, tego piekielnego geniusza, w ciągu 10 lat byłem 14 x w szpitalach. Ale nie poddaję się. Nie jestem naukowcem, nie mam możliwości zweryfikowania mojej hipotezy. Opisałem moje przypuszczenia dokonując celowo szeregu uproszczeń, zwłaszcza z immunologii. Starałem się oddzielić wyraźnie moje przypuszczenia od doniesień naukowych. I tak jak w 1997 r kończę :jeśli nawet 5% okaże się prawdą, to zawsze jest to krok naprzód,,...
.

.,,Według powyższej hipotezy aktywacji i zespołu dysfunkcji makrofaga można wyjaśnić, skąd się biorą tak sprzeczne opinie o działaniu wit C, wit D w patogenezie wielu schorzeń. Wg mojej hipotezy witaminy te biorą udział przy aktywacji makrofagów-szkopuł w tym, że raz mogą powstać szkodliwe makrofagi „gniewne” indukujące nowe patologiczne szlaki, dające zespół dysfunkcji makrofaga i choroby Th1 zależne, a innym razem pożyteczne makrofagi „wściekłe” zabijające nietypowe patogeny.

Wg dr Marshala jeśli my poprzez następujące środki:

1)drastyczne ograniczenie spożycia witaminy D,

2)stosując blokery dla angiotensyny II (np. leki tzw Xartamy, których przedstawicielem jest np. Diovan),

3)unikać słońca doprowadzimy do tego, że nie powstaną makrofagi „gniewne” z uśpionym nietypowym patogenem np. Propionibacterium- to wtedy taki patogen będzie się rozmnażał szybko, a antybiotyki czy chemioterapeutyki sa przecież aktywne głównie na rozmnażające się patogeny.

To dr. Marshala genialna koncepcja terapii!

Ale przeciwnie, jeśli my będziemy podwać duże dawki wit. D, jak najdłużej przebywać na słońcu, także wg mnie podawać witaminę C i wapno, to wtedy zwiększy się prawdopodobieństwo powstania makrofagów „wściekłych” , mogacych skutecznie zabić nietypowy patogen-to dlatego , kiedy nie znano antybiotyków czy chemioterapeutyków, gruźlicę płuc leczono...nasłonecznianiem.

Być może poniosła mnie bardzo fantazja i to wszystko dosadnie ujmując jest bzdurą. Ale jeśli coś w tym jest... Jeśli takim nietypowym wirusem jest HIV, który ma formę inwazyjną , ulegającą łatwo mutacjom, i nieinwazyjną... My stosujemy chemioterapeutyki, które być może uniemożliwiają transformację wirusa HIV z formy nieinwazyjnej w inwazyjną i dlatego potrafimy tylko hamować postęp choroby. ,,..


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz